kataya
kataya

kataya

خال خوب ۲

خوابم نمیبره. هیجان دارم. انگیزه شوق هر چی هرچی که میتونه اسمش باشه که از حال خوب میاد. کاش میدونستم چجوری میتونستم این حالو نگه دارم. واقعا یک حال خوب و هیجان انگیزه شوق یا هرچی که میتونه اسمش باشه نیاز دارم. نیاز دارم تا بتونم کارایی که میخام رو تابستون انجام بدم.

شیطونه میگه به شماره ای که داد بهم پیام بدم ولی میدونم فایده نداره.  حالم یک جور خوب میشه

اون واقعا بهم حس خوبی میده. مکالمه ی کوچیک توی روز اندازه پنج دقه باهاش باعث میشه کل روز شایدم هفته انرژی داشته باشم. البته اگه بعدش تو ذوق شدید نخورم که کمه.نمیدونم چرا ولی میدونم هزار نفر در طول روز بهم جمله های مثبت حس های خوب هر جی جی بهم بدن بع اندازه ی یک جمله ی کوچیک در روز از طرف اون حالمو خوب نمیکنه. از  نوع صدا کردن اسمم گرفته تا چیزای بزرگ تر 


کاش خیلی اوقات به اندازه ی دیروز حس کنم پیشمه و حالم خوب شه. 

کاش هیچ اتفاقی نیوفتاده بود... کاش حال هممون خوب بود و خوب میموند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.