kataya
kataya

kataya

10

چقدر از وقتی که مدرسه تعطیل شده پست گذاشتم!! نمیدونم ولی دلم میخاد بنویسم خب :( دهه!

نمایش فیلم فهرست سیاه رو در اورد منم دیدم عه این کچله! که خیلی ازش بدم میاد هی زور زدم خدایا اینو کدوم فیلم دیدم؟ بعد که فیلم تموم شد سرچ کردم دیدم نصف فیلمایی که  دیدم توش هست! از اندرزگیم گرفته که جدیدترینش بود تا دیکتاتور! عا هوگو خوشم میاد یک روز نشده جوابمو گرفتم! اسم فیلم هوگو بود. یادمه اولین بار که این فیلمو دیدم بعد یک تیکه از فیلم سفر به ماه رو نشون داد بعد گفتم خدایا این چیه! بعدا که بزرگ تر شدم شاید پیارسال  یا قبل تر (عمرا پارسال یا امسال باشه!) بود که نشسته بودم یک کتاب در مورد تاریخ  سینما خوندم پی دی اف بود فهمیدم که اون زمان این فیلمش چقدر شاخ بود! فیلمشو ویکی پدیا گذاشته بود و دیدم! دقیقا یادم نمیاد ولی فک کنم کل فیلم رو هم دستی رنگ کرده! خیلی بیکار بوده ها!

بعد که زندگی نامه ی خودش رو خوندم ژرژ خیلی خوشم اومد ازش. بعد لئوناردو داوینچی این دومین نفره که ادم رویاییه برام! شایدم از لئوناردو هم رویایی تر باشه واسم! 

من از بچگی عاشق شعبده بازی بودم . همیشه هم وقتی این مغازه ای که توی پاساژ هست وسایل شعبده بازیشو میدیدم دلم اب میشد و میخواستم بخرم ولی پولم نداشتم! یک بار خریدم مامانم گفت این چیه خریدی :( دیگه نخریدم:(( البته خودش بعدا برام یک کتاب اموزش شعبده بازی برام خرید و اون بخش هاییش که میشد رو خودم درست کردم :)

برای همین میگم این ادم برام رویاییه.

برگردیم به همون ادم کچله ترسناکه خبیثه که اسمشم نمیدونم چیه! توی یک فیلم دیگه هم بود اسم فیلمه تیمارستان استیون بود خیلی برام جالب بود. خیلی خیلی خیلیییییییییی! همیشه دلم میخواست بدونم اسمش چیه از اول ببینمش! حالا فهمیدم!


یک فیلم دیگه هم هست جدای اونی که تو صفحات نوشتم همیشه ذهنمو درگیر کرده. نمیدونم ایرانیه یا خارجی. ولی یادممه در مورد یهودیت بود. تنها تیکه ای که از بقیه اش واضح تره این بود که یک استخر پر از اسید بود طرف میفته اون جا و کل استخر قرمز میشه! وای چقدر دلم میخاد این فیلمو از اول ببینم! هی به مامانم میگم یا اینا ولی یک فیلم دیگه رو بم میگن که ایرانی بود و اصن این نیست!

نظرات 1 + ارسال نظر
شاهین شنبه 25 خرداد 1398 ساعت 21:03 http://ascannerdarkly.blogsky.com

منظورت بن کینگزلیه؟!؟
این توصیف هایی که تو از فیلم ها کردی خود کارگردان هم بعیده فیلمش رو یادش بیاد...
از چه ژانر سینمایی خوشت میاد؟ بگو تا چند تا فیلم معرفی کنم&)

عاره اسمش همین بود:/ زورم میومد حفظ کنم! تو اسم کم حافظم چه برسه خارجی!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.