kataya
kataya

kataya

عاشقانه :/

چی میشه یک عادم یک عادم دیگه رو با تمام وجودش عاشقش میشه؟ چی میشه یک عادم ازا ین ادمی که یک عادم با تمام وجودش دوسش داره با تمام وجوووووودش متنفر میشه؟ چی میشه که یک عادم که یک عادمی عاشقشه اینقدر سنگدل میشه؟ چی میشه یک عادم از عادمی که با تمام وجودش عاشقش بوده ازش متنفر میشه؟


ببنی لاادن با من چه کردی! یک داستان عاشقانه نوشتیا هنوز درگیر اینم عاشقانه ها رو درک کنم!

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 01:42 http://myweb123.blogsky.com

من فهمیدم ادم وقتی از کسی که عاشقشه متنفر میشه درواقع از خودش متنفره که وقت و عشق و همه چیزش صرف چنین آدمی کرده که اینقدر راحت آزارش میده و ناراحتش میکنه و تهشم هیچی به هیچی

واقعا:( وااااااقعااااااااااااااااااااااااااا! ولی میدونه که اینا داره منو اذیت میکنه؟ نه! میدونه که نه فقط من خیلی دیگه رم داره اذیت میکنه؟ نمیدونم! واقعا شک دارم بش و ازش متنفرم

مریم سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 18:33 http://myweb123.blogsky.com

اگه اون طرف بشناستت و بدونه عاشقشی و حتی یکمم عاشقت باشه حتی میدونه منظور تو از نگاه کردن چیه و خیلی دقیق میشناستت و میدونع که اذیت میکنه ولی دلیلش نمیدونم :((

نه طرف منو نمیشناسه و نمیدونه عاشقش بودم! بودم! ولی میدونه قطعا میدونه اذیت میکنه. طرف اون مخاطب اون پستااا!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.