kataya
kataya

kataya

27

نمیتونم بخوابم.حالت تهوع دارم. چشام میسوزه. بعد با این وضع باید ساعت 10:30 برم خونه ی زهرا عکاسی.  سید باید محصولات رو پس بده. 

خری دیگه خر. تو که نمیتونی کار کنی چرا قبول کردی. فقط خسارت میاری الان. قبول نمیکردی بدون تو برنامه میچیدن. فقط با نبودت داره لطمه میزنی. باورم نمیشه تا امروز عکسارو اپ کردم تو سایت سفارش گرفتند:/ حالا من اماده کرده بودم نمیدونم چ مرضی داشتم زورم میومد سایتو باز کنم اپ کنم. 

یک ادم تو این دنیا که افسرده میشه باید خودشو بکشه کنار. از گروها ادما جامعه خودش دوری کنه. در غیر این صورت جوری همه پرتش میکنند کنار و میرند جلو و مسموم نگاش میکنن که اگه ادم سالمی هم بود افسرده میشد. 

همین قدر دنیای مهربونی داریم. همین قدر ادما کنار همنو حال تک تکشون کنار هم خوب میشه. 


نظرات 2 + ارسال نظر
مریم شنبه 8 تیر 1398 ساعت 11:27 http://myweb123.blogsky.com

ععههه چ خوب پس سفارش بگیر کار کن از این دپرسی هم بیرون میایی

کار من سفارش نقاشی مقاشی نی:) مستر سوپرایز سرچ کن :)

ادمین شنبه 8 تیر 1398 ساعت 13:46

سلام وبلاگ خوبی دارید.
میشه به منم رمز بدید . منم وبلاگ دارم ولی یکم متفاوت هست با برا شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.