kataya
kataya

kataya

رژ لب


رژ لب این رنگی میخاااام :(( عه :( نمیودنم چه رنگیه دقیقا که پیداش کنم بین این همه رژ لب که تو سایته هست :(

به مامانم نشون دادم میگه که بیا من دارم برام صورتی قرمز اورده :// رید تو صورتم ینی:/ حالا چرا برام زد رو نمیدونم:/ بابا من فقط گفتم این رنگی میخام و تو اونی که اوردی این رنگی نبود:/

برای بار هزارم بهش گفتم مامان اییین رنگی میخام گفت برو بخر اصن... همینم مونده رژ لب... دیگه بقیه اش واضح نبود:/ 

خخخ خب من رژ لب این رنگی میخام :( حالا که میتونم بخرم چرا نخرم! 


اگه یکی میدونه کمکم کنه:( 


+وی اولین بار در عمرش میخاد رژ لب بخره خخخخ نمیدونه فازش چیه! 


+این همه بازدید فقط سارا نظر داده عیه :( 


اصن اسنپ چت دیدید چه رنگی میزاره :( اون رنگی میخام :((

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا شنبه 29 تیر 1398 ساعت 23:17 http://sara-and-dad.blog.ir

از فروشنده کمک بگیر...همین عکسو بهش نشون بده بهت میده..کاری نداره که

از سایت قراره بخرم:(

سارا شنبه 29 تیر 1398 ساعت 23:26 http://sara-and-dad.blog.ir

عه از سایت،خب رنگاش معلومه دیگه. نداره اینو؟ولی حضوری لوازم آرایش خریدش بهتره

هزار تا رنگ داره... اصن نمیتونم تشخیص بدم کدومه:// قضیه اینه که اعتبار دارم + ارسال رایگان:/ نسبت داره چه مارکی انتخاب کنم ممکنه رایگان بیفته کلا یا نهایتش ده تومن پرداخت کنم منم بدجور دلم رژ لب این رنگی میخاد:/

مریم یکشنبه 30 تیر 1398 ساعت 01:06 http://myweb123.blogsky.com

بعد کجا میخوای بزنی؟
+یک دوست غیرتی


صورتی روشن!
صورتی یواش

مرسی

حمیرا یکشنبه 30 تیر 1398 ساعت 20:47

اگه سایته فیلتر رنگ داره، صورتی یا صورتی روشنو انتخاب کن بعد ببین کدومش می خوره.

مرسی خریدم :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.