kataya
kataya

kataya

روانشناسی

داشتم روانشناسی پروفایلو میخوندم برای من اینا میشع:/


گاهی اوقات هم برخی از افراد از عکس‌های کودکان دیگری استفاده می‌کنند که متخصصان معتقدند این تصمیم به خاطر نارضایتی فرد از شرایط حاضر زندگیش است و این افراد دوران کودکی را با همان خاطرات خوب و شیرینی که داشته است ترجیح می‌دهند و تمایل می‌دهند در همان دوران زندگی کنند


شخصیت شناسی عکس پروفایل – پیام این عکس چیست:

پیام اول: من و فرزندم یک تیم منحصر به فرد و رو به آینده هستیم. پیام دوم: روزگار بزرگی چیز خوشایندی برای من ندارد ترجیح می‌دهم که دوران کودکی‌ام برگردم

واااااااااع راست میگه ها میخوام بچه بمونم بمونم و بمونم


آدم‌های افسرده و غمگین معمولا علاقه‌ای به انتشار عکس‌های خود در فضای مجازی ندارند و درواقع هیچ عکسی از خود را خوب و زیبا و مناسب نمی‌بینند. خیلی دیر به دیر عکس پروفایل خود را تغییر می‌دهند و سعی می‌کنند احساس رخوت و ناامیدی و افسردگی‌شان را در عکس‌ها نمایش دهند. این افراد از تغییر و تحول بیزار هستند و ترجیح می‌دهند عکس‌های تیره و تاریک را به جای عکس خودشان بگذارند.

شخصیت شناسی عکس پروفایل – پیام این عکس چیست:

دنیا به اندازه کافی محل شاد و بانشاطی نیست و این تصویر و جمله اندوه بزرگ من را از به دنیا آمدن و زیستن در این جهان و معاشرت با آدم‌هایی که عذابم می‌دهند نشان می‌دهد.

من انتشا نمیدونم عکس میبینم ولی نمیتونم انتشار بدم دیر به دیر پروفایل عوض میکنم. اون اخری رو نمیدونم!


این توسکاس 

گرچه این روزها کمتر کسی است که علاقه‌ای به عکس‌دار کردن پروفایلش در شبکه‌های مجازی نداشته باشد اما همچنان هستند افرادی که شما می‌بینید هیچ تصویری در صفحه‌شان نیست. خب نخستین احساسی که در مواجهه با این فرد پیدا می‌کنید چیست؟ ذهن‌تان درگیر او می‌شود؟ مدام با خود می‌گویید او چه شکلی است؟ چه جور آدمی است؟ چه جایگاه و موقعیتی دارد؟ و هیچ سرنخی در عکس طرف مقابل‌تان پیدا نمی‌کنید که بتوانید حدس‌هایی بزنید.

شناختن آدمی که هیچ عکسی از خودش نگذاشته و حتی تصویر یک منظره یا طبیعت یا جمله فلسفی را هم مناسب ندیده است واقعا سخت است. اما ساده‌ترین پیام این عکس این‌چنین است.

شخصیت شناسی عکس پروفایل

شخصیت شناسی عکس پروفایل – پیام این عکس چیست:

پیام خیلی فوری که این عکس پروفایل منتقل می‌کند این است که صاحب این پروفایل یا اساسا آدم ناخوشایندی است و یا خودش اینگونه درباره خودش فکر می‌کند. یا اندکی پریشان‌خاطر است و ترجیح می‌دهد شما با هیچ منظره و تصویری او را قضاوت نکنید. یا شاید هم یک مقام مهم رسمی، نظامی، سیاسی یا شبیه اینها دارد و ترجیح می‌دهد هیچ عکس در پروفایلش نباشد


خخخخ تلگراممو تازع بستم اینقدر بستم باز کردم دیگه بهم کد نمیدع تا فردا فردا براش میفرستم اگه یادم باشع




طالع بینی رفاقت شهریور: دلسوزن.. رک و بی پرده حرف میزنن.. با همه مثه خونواده شون برخورد میکنن همه دوسدارن باهاش باشن .. به هیچکس نه نمیگه .. ولی خدا نکنه باهات لج بیفته! یکدنده س!

دو خصوصیت بد و خوب شهریور : فروتن ، زیرک – وسواسی ، عجول .

اعضای بدن متولدین شهریور ماه (مو): جذاب و…

شهریور ?⬅: غرور 80 / زرنگی 25 / جذابیت 100

منوع میگع دلسوز! نمیدونم! رک بی پردع بلع خیلی اوقات بی پردع حرف میزنم ولی اگه نخوام چیزی رو بگم اینقدررر میپیچونم تا طرف عمرا دیگه بخواد باهام حرف بزنع! خب اینم مشکل نه نگفتنمه البتع تصمیم گرفتم اینو درست کنم و راحت بگم متاسفم نمیخوام توضیحی بهت بدم. و ازش دور شم و فرصت حرف دیگه ای بهش ندم. لج اوووووه لج کنم پدر طرف در اومده! اوه جذابیت صد درصد زرنگی بیشتر زرنگما باید غرور بدع به زرنگی ...

اخه من مغرورم!!! شایدم مغرورم بزار ببینم من که فکر نمیکنم مغرورم. همشم میگن شهریور چپ دست مغرور :/ 

اینا رفیقامن بقیه اش ادامع مطلب 


? طالع بینی رفاقت فروردین: رفاقتشون خیلی سرسنگینه.. بدیاتو میبخشن ولی همش خودخوری میکنن که چرا بخشیدنت.. کار زشتتو به روت نمیارن ولی هرگز هم فراموش نمیکنن..

دو خصوصیت بد و خوب فروردین : ماجراجو ، پرشور – بی احتیاط ، کم صبر .

اعضای بدن متولدین فروردین ماه (چشم ): مغرور، دلبر

فروردین ?⬅: غرور 100 / زرنگی 19 / جذابیت 85

?طالع بینی رفاقت اردیبهشت: هر حرفی میزنن از رو سادگیه همه فک میکنن با سیاستن ولی اینجوری نیس! رفیق خوبیه خنگ بازی زیاد در میاره ممکنه از دستش کلافه بشی ولی تو اوج عصبانیتت فقط نیگات میکنن..

دو خصوصیت بد و خوب اردیبهشت : قابل اعتماد ،خونسرد – یکدنده ، خودخواه .

اعضای بدن متولدین اردیبهشت ماه (زبان): مارو از لونه ش میکشن بیرون ، زبونشون نیش مار داره

اردیبهشت ?⬅: غرور 80 / زرنگی 87 / جذابیت 100



خخ یک چیز دیگع از روانشناسی رفتم به فال!


حسّاس ، با هوش ، شاد و سر حال ، دقیق ، وظیفه شناس ، خوش هیکل و خوش تیپ ، سالم و تندرست ، اهل سازش ، سود جو ، خجول ، بد پیله ، واقعاْ ساعی و کوشا ، سرمایه دار ، کمال گرا ، صبور و آرام ، عاشق سلامت خود ، متّکی به نفس ، خونسرد و خوددار ، عاشق کامپیوتر ، روشنفکر و دانشمند ، قابل انعطاف ، وسواسی ، پر انرژی ، مبتکر ، اهل اعتدال و میانه روی ، کمک رسان ، اهل انتقاد ، معتمد ، وفادار ، با ایمان ، رام نشدنی ، بی ریا و بی تزویر ، خوش قلب ، چشم و گوش بسته ، با شرم و حیا ، ثابت قدم ، مورد حسد قرار می گیرد ، دور از جرّ و بحث ، گول زرق و برق را نمی خورد ، فرشته خو ، خیلی درس خوان ، چابک ، خیال پرداز ، دارای ذائقه قوی ، با انضباط و مستقل ، کاردان و لایق ، نکته سنج ، خود کفا ، پر توقّع ، اهل همدردی ، زود رنج ، قاطع ، دور اندیش ، خرده ‌گیر و خورده بین 


منو میگع ها! دور از جر بحث! الکی میگه!!! اقا من درس خوووووون نیستم نیستم! خورده گیرو بین هستم بعله به یک چی توحه میکنم که جنم فکر نمیکنه! بقیه رو واقعا نمیدونم من هستم یا نع بهم نمیخورع:/ ولی یک از خصوصیات شهرویر اینع مال خودشو میخونه میگع من اینجوری نیستم  من اینو دارم

بزرگترین ایده آل: پسندیده شدن در اجتماع

بزرگترین اشتباه: خجالت

بزرگترین آرزو: موفقیت در کار

بعله بعله درستع

شما انسانی تمیز،منظم،خوش نیت،علاقمند به علم و ادبیات و دوستی،خجالتی اما در عین حال،شوخ و هدفدار هستید.زیاد بااحساس نیستید،اما انسان های احساسی نیز در ماه شما نیز متولد می شوند.و مسبب این،ستاره های دیگری هستند که در لحظه تولد،اوج می گیرند.زیرا ستاره شما رابطه زیادی با احساسات ندارند.در این راستا برخی آنان را کم احساس،خشک و یا بی تفاوت می انگارند.ستاره شما مرکوری،تمثیل کننده هوش و حرکت می باشد.

شما این ستاره را با خردادماه،سهیم می باشید.شاید تصور کنید که چون ستاره مشترکی دارید،باید خصوصیات شما شبیه انسان های متولد خردادماه باشد.اما مرکوری در خرداد،که از گروه هوا است،بیشتر به سر تأثیر می کند.شما در ماهی که از گروه خاک است،متولد شده اید.مرکوری در ماه شهریور،در عین حال که هوش را تحت تأثیر قرار میدهد،از یک سو هم مادی تر می شود.ستاره به شما منطقی قوی،عقلی تجربه گر و دقت و توجه داده است.شما نیز با استفاده از این خصوصیات که ستاره تان به شما داده،به خواسته ها و هدف خود در زندگی برسید.اما باید متوجه اشتباهات خود باشید.وتدابیر خاص خود را داشته باشید.

نیستم به خدا نیستم!! من ! نظم! ادبیات بعلع! بعله بعله خشک و بی تفاوت خیلیا بهم گفتند. من خاکیم خخخ! 

جدیت و خلاقیت

کسانی که شما را خوب نمی شناسند،تصور می کنند که شما انسانی جدی هستید،در واقع سکوت و آرامش شما،سخنان منطقی،علاقه به کار و دانستن مسئولیت و وظایف خود در آنها این تصور را به وجود می آورد.شما دارای قدرت مزاح هستید.صورت جدی شما به هنگام مزاح و شوخی،باعث مؤثرتر بودن سخنانتان می شود.انسان های متولد شهریور بخصوص در زمینه صحنه و پرده و ادبیات،موفق ترند.شما احساسات پنهانی خود را با نوشته و یا نقش هایی که بازی می کنید،آشکار می سازید.به همین علت نویسنده و بازیگران سرشناس و معروفی از ماه شما متولد می شود.

بعله فکر میکنند جدیم. بعله همش درستع!

جاذبه

هر ماهی جذبه های بخصوصی دارد.جاذبه شما هم در هوش و ذکاوت و طرز صحبت کردن شما،می باشد.

یادمع اعلاییان همش بهم میگفت باحال حرف میزنم! ولی الان خیلی بزور حرف میزنم چون خیلی وقته حرف نزدم دیگرانم حس کردند اون بهم گفت انگار که بزور کلمات رو تلفظ میکنی و اصلا نمیخوای حرف بزنی... 

ماه شهریور و برج سنبل نام دیگری نیز دارد و به آن «برج باکره ها» نیز گفته می شود.یعنی شما در مورد عشق و احساسات،کمی خجالتی هستید.خیلی زود به کسی علاقمند نمی شوید.انسان هایی در ماه تولد شما،وجود دارد که ازدواج را نپسندیده و تا آخر عمرشان مجرد می مانند.شما بسیار باهوش هستید و چیزی وجود ندارد که نتوانید آن را با شیرین سخنی به دست نیاورید..ستاره شما،مرکوری،با دادن هوش و حمایت به شما،باعث شادی و نشاط شما می شود.و این شادی و نشاط نیز،باعث شوخ بودنتان می شود.اما در این مورد بسیار دقیق باشید،زیرا با شوخی های خود،باعث سرگرمی و خنده تعداد زیادی انسان می شوید از این نیروی خود در پرده،صحنه و ادبیات می توانید،استفاده کنید.اما هرگز مردم را مورد تمسخر،قرار ندهید.

ام بعله طول میکشه عاشق کسی بشم.  ازدواج دوست ندارم ازدواج کنم. باز میگه پرده و صحنه و نوشتن اصن انگار از اول زندگیم با اینا پیوند خوردع! تست طبع میدم میگه تیپ میدم میگه شهریور میگه!

دوستی

یکی از مهمترین،جنبه های زندگی برای شما،دوستی و رفاقت می باشد.به آسانی و سادگی با کسی رابطه دوستی برقرار نمی کنید.رفقای زیادی دارید،اما با احتیاط حرکت کرده و بعد از بررسی در مورد شخصیت آنها،دوست واقعی خود را انتخاب میکنید،و تا آخر عمر رابطه دوستی خود را،حفظ می کنید و چون به ماده اهمیت می دهید،اگر لازم باشد به دوستانتان،کمک مالی هم می کنید.

بعله کلن درستع! دوست زیاد دارم اما طول میکشه کسی رو دوست واقعیم حساب کنم. ولی در مورد ون صه دلم میخواد اونم  ازش مطمئن باشم که تا اخر عمر باهاش دوستم! ولی نیستم. کاش مطمئنم میکرد.

شما اصولآ انسانی شاد،خونگرم و پر حرف هستید.اما گاهی هم بر خلاف اینها،رفتار می کنید.کوچکترین حرکت و رفتار و سخن طرف مقابل،باعث عصبانیت شما می شود.در آن صورت،احتمال دارد،دل مردم را بشکنید و بدون اندیشه و تأمل سخنی بگویید که باعث از بین رفتن روابط دوستی شما می شود.برای شما در زندگی مشکل ترین سخنی که میتوانید بر زبان آورید،گفتن «خیر» به طرف مقابل است.شما قدر و ارزش پول را خوب می دانید.اما از طرف دیگر،از کمک و یاری مادی به دیگران،کوتاهی نمی کنید.

برج سنبل،دوستی و رفاقت را تمثیل می کند.این زن هم برای دوستی و رفاقت اهمیت زیادی می دهد.او توانایی این را دارد که با شیرین صحبتی و سخنان عاقلانه،مردم را به خود علاقمند کند.نیز مانند متولد اردیبهشت ماه،برای دوستی،شرایط از پیش تعیین شده ندارد.هرگز سعی نمی کند که دوستان خود را از میان افراد برتر جامعه انتخاب کند.زمانی که شما را بپسندد با شما رفاقت می کند.و ثروتمند بودن شما برایش اهمیت ندارد.این زن بسیار متمدن است.

بعد از مدتی که با شما رفاقت کند،رفتن به گردش و تفریح،همراه شما را می پذیرد.باید او را به محل های اصیل و خوب ببرید،مثلآبه جای بردن او به محل های ارزان قیمت،می توانید گاه گاهی او را به رستورانی خوب دعوت کنید،از این دعوت بیشتر ممنون می شود.از سینما،تئاتر و یا دیگر محل های تفریحی،لذت می برد.برای بردن وی به تفریح و گردش،باید پول زیادی خرج کنید،اما هرگز این کار را برای خودنمایی انجام ندهید.باید به او هدایایی ظریف که شایسته او باشد،مانند کتاب،تقدیم کنید.زن شهریور،مانند مرد شهریور«بیمار بیماری»نیست و بیشتر مریض نمی شود.

وابستگی

شاید این زن با رفتارهای خود،شما را خسته کند.اما او،با تصور مرد ایده آل خود،سعی می کند که عیب و ایراد شما را برطرف کند.او به شما خیلی احترام خواهد گذاشت،افکار و اندیشه و عقاید شما برایش باارزش و محترم بوده و دخالتی نخواهد کرد.و احتمالآ اگر شما را بسیار پسندیده باشد،از شما تقلید کند.این زن صرفه جو می باشد و پول خود را بی مورد خرج نمی کند،از او پولی قرض نکنید.

شخصیت

زن متولد شهریور،بیشتر براساس منطق خود حرکت می کند،انسانی شاد،خوش نیت می باشد که در مورد تحصیلات و معلومات و ادبیات،کنجکاوی نشان می دهد،اما در واقع اعتماد به نفس ندارد،زن شهریور را،مردی قوی و با شخصیت خوشحال می کند.

دلخوری

زن متولد شهریور،خیلی زود قهر می کند.کوچکترین حرف نیز،می تواند باعث دلخوری او شده و روزها اخم می کند.در اصل،انسانی حسود نیست،اما رو به رو شدن با رقیب خود،باعث رنجش و عصبانیت او می شود.


فقط چیزایی که حس کردم شبیهمه رو گذاشتم چون میخوام خودمو... برام مهم نی میخونید یا نع.

نظرات 1 + ارسال نظر
Baran پنج‌شنبه 23 فروردین 1397 ساعت 10:56 http://haftaflakblue.blogsky.com/

:)))

به به چه آهنگی

مرسی
مال پازل بندع اگه اشتباه نکنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.