kataya
kataya

kataya

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

کتاب

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

یکشنبه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

شنبه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ورزش

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

جمعه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

آهنگ green grass از tom waits

اهنگی که الان توی وبلاگم گذاشتم رو خیلی دوست دارم. میتونم مدت های زیادی باش گریه کنم. صداش خیلی بده ینی صداشو دوست ندارم ولی خیلی اهنگ اروم و غم انگیزیه.

اولین بار تو پیج نرگس جاجرمی اینو دیدم که داشت میزد و با صدای اون واقعا قشنگ بود. خیلی قشنگ بود خیلییی . 

کاش منم بلد بودم ساز بزنم.

چشام خشک شدن از بس گریه کردم.

حیف که اهنگ قبلی بدم اومده پازل بند یک روز هم ماندگاری نداشت خیلی دوسش دارم اونم چون حرفامه.


+اهنگ خراب نی باید صبر کنید تا دانلود شه 

عنوان

تو اینستا روی یکی از میکسای 707 اهنگ یکی از انیمه ها رو گذاشته ولی نمیدونم کدوووووم انیمه اهنگش خیلی برام اشناس ولی اصن یادم نمیااد دارم دیوانه میشم خیلی اون اهنگه گشنگههههههه :(((

اصن چرا اینقدر 707 خووووووووووووبه :(( 

عاه امروز با کوثر درموردش داشتیم میحرفیدیم :((


نتیجه تصویری برای 707

ژوژمانای جاذاب

تا سحر بیدار بیدم و بافت زدم و چهار فصل رو تموم کردم و غیره بعد به مامانم گفتم مامان نگاه 8 نمره تئوریه 4 نمره دیاف و شاتره 4 نمره هم تکنیکه می ارزه سر چهار نمره بیدار بمونم؟ گفت نه! منم رفتم خوابیدم:// بزور بلند شدم رفتم مدرسه دیر رفتم مدرسه ولی هنو بچه ها سر صف بودن عخی. دو زنگ اول عکاسی استرس استرس.

هیچی کارامونو زدیم رو دیوار استاد اومد دید نمره داد بعد وقت داد بخونیم زنگ خورد گفت بیاید پایین بچینید مدیرتوووون بببینه هیچی سه تا میز اینور اونور عکسا رو دوباره بردار بزن و... خانم گلکار معلم مبانی اومد بعد خانم میرزایی معلم طراحی اومد یک عالمه چیز میز گفتن خندیدیم وای خیلی خوب بود حرفاشونو نمیشه گفت منشوریه :) عااااااالی بود اصن. مدیر اومد داشت عکسارو میدید به عکس من رسید یک چی خانم گفت نشنیدم فقط تیکه اخر رو رسیدم خانم گفت کلا عکاسی من خوووفه :)) وااااای اینقدر خر ذوق شدم نگوووو.  بعد خانم گلکار گفت خب کارای مبانی هم پایین ژوژمان کنیم دیگه :) هیچی شروع کردیم کارا رو تفکیک کردن و زدن رو دیوار و خنده و خوش گذرونی ولی خسته شدیم. کلی هم عکس گرفتیم با ماسک بدون ماسک با معلماممون کلا خیلی خندیدیم و مسخره بازی در اوردیم. زنگ خورد همه اومدن کارا رو دیدن بعد کارارو جمع کردیم خانم گلکار نمره داد. راستی هی هم میچرخیدیدم هر کی از کارم تعریف میکرد خر ذوق میشدم میرفتم اونور البته نمیگفتم مال منه خخخ. در کل مدرسه بعد یک سال تازه حال و هوای هنرستان رو داشت. چون سالن رنگی رنگی بود واقعا چرا نمیزارن کارا بمونه؟ موقع هفته ی مشاغل هم همینقدر خوب بود. هنرستان باید رنگی رنگی و جاذاب باشه در و دیوار همش پر کارای بچه ها باشه غیر از این فرقش با دبیرستان چیه؟؟

بعد دیگه زنگ اخر که قرار بود امتحان تئوریه عکاسی باشه بیکار شدیم چون عکاسی با اصرار فراااااوان افتاد شنبه. یک فاطمه زهرا داریم لزه. بعد یک فاطمه م داریم باهم رل زدن بعد حدیص 2 مجبورشون کرد همدیگرو ببوسن:// بعد اهنگ گذاشتن بچه ها رقصیدن و مسخره بازی در اوردن باز.

داشتیم میومدیم از کلاس بیرون یکی از دوازده حسابداری داشت با یکی از بچه ها حرف میزد یهو گفتن مال کوثره دختره برگشت سمتم گفت کارتو بم میفروشی:/ من همین جوری دو نقطه خط یهو خندون دوباره دو نقطه خط. هیچی خر ذوق شدم که ین اینقدر خوشمله! نفروختم خخخخ.

خییییییلی خوش گذشت در کللل چقدر معلمای تخصصی رو دوست دارم. خانم کربلایی معلم علم مناظر اصن عششششششششششششششقه خانم نیک فکر معلم عکاسی معرکه اسسسسسسسسسس. خانم شمس معلم عکاسی اونم معرکسسسسسسسسسس. خانم میرزایی معلم طراحی اول سال دوسش داشتم بعد ازش متنفر شدم هی میخام دوسش داشته باشم تا از طراحی خوشم بیاد نمیشه :/ خیلی رو مخ میشه بعضی موقا. خانم گلکار نگم:) خانم دانشپور که خخخخ. خانم دانشجو هم اصن خییییلی خوب بود ولی حیف که کم معلممون بود. کاش از کادر بیاد بیرون و معلم شه :( میگن سال دیگه میخاد بره کلا از مدرسه.

 از یک خبر هم ناراحت شدم که سال دیگه کارافرینیمونو خانم گلکار  میگیره ینی خانم کربلایی نمیگیره ینی سال دیگه با خانم کربلایی هیچی نداااااریم!! ( گریه فراوان) ولی میدونی از یک لحاظ خوب میشه چون اگه کارافرینی و هنرمون رو خانم گلکار بگیره میتونیم یک عالمه کار بکنیم. چون وقت بیشتری داره خانم گلکار. امیدوارم بگیره چون واقعا سال دیگه تخصصیاش خیلی کمه اگه خانم گلکار اینکارو کنه خیلیی عالی میشه خیلیی.

برگشتم خونه گرفتم یک راست پریدم حموم خوابیدم نمیخواستم بخوابم اصن طلسم شدم موقع هاپکیدو خوابم میگیره :/ ینی این جلسه رو هم نمیرفتم میشد سه جلسه که نمیرم! یک وضعی بدی بود که نگو یک شلوار میپویشدم میدیدم بیست دقه اس خوابم:// اخر 5 و نیم ینی نیم ساعت از کلاس گذشته از خونه زدم بیرون گفتم بهتر از هیچیه! ادامه پیدا کنه من تا اخر سال باز نمیرم!! هیچی دیر رفتم دفاع شخصی کار کردیم و سه پایه. نمیدونم چرا هر وقت میرم حموم سه پایه کار میکنیم خب من دوست ندارم سرمو بزار روی اون زمین کثییییف و دوباره برم حمووووم با پریودی ://

ولی تونستم وایسم تنهااایی:)) هار هار هار هار از حرکات دفاع شخصی هم گفت سه تا مونده بعد میریم به سبز به ابی اوووووووخیییییییییییییی.



هیچی دیگه روز خیلی خوبی بود :))) امیدوارم سال دیگه خانم نیک فکر باز معلممون باشه با اینکه اون وقت دیگه خانم شمس معلممون نخواهد بود:( چقدر بده که اینجا توی یک درس دوتا معلم خوب هست توی یک درس مثل طراحی یک معلم... خانم نیک فکر و گلکار دوستن بعد امروز داشت میگفت اگه کلا اکیپ ما بیاد اینجا بچه ها کیف میکنن و از دوستشون که معلم طراحیه گفت. کاش معلم طراحیمون بود :(( واقعا با تمااااااااام وجودم خوشحالم که خانم همتی باردار شد و رفت درسته یک ترممون به باد رفت ولی اگه باردار نمیشد مثل یازدهم و دوازدهمیا یک سال پایه مون به باد میرفت :) به قول بچه ها دست شوهرش درد نکنه. خخخ


روووووووز معرکه ای بووووووود. ( البته قائدتا نه تو خونه)

سه شنبه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

چرا

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دوشنبه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

رویا

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

وضعیت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دوری اکثرا جواب, میده

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.