kataya
kataya

kataya

موزیک ویدیو سیو می از بی تی اس+متن و ترجمه





اینو که دیدم یاد آهنگ زیرافتادم هر دورو خیلی دوست دارم هم عکسو هم موزیکو


موزیک ویدیو  سیو می از bts 

 

난 숨쉬고 싶어 이 밤이 싫어

می خوام نفس بکشم، متنفرم از این شب


이젠 깨고 싶어 꿈속이 싫어

می خوام بیدار شم، متنفرم از این رویا

 

내 안에 갇혀서 난 죽어있어

تو خودم حبس شدم و مردم 


Don't wanna be lonely, just wanna be yours

نمیخوام تنها باشم، میخوام مال تو باشم

 

왜 이리 깜깜한 건지 니가 없는 이 곳은?

چرا جایی که تو نیستی، انقدر تاریک به نظر میاد؟

 

위험하잖아 망가진 내 모습

داره نگران کننده میشه... ظاهر داغون من

 

구해줘 날 나도 날 잡을 수 없어, 수 없어

نجاتم بده، من نمی تونم خودمو درک کنم، نمیتونم

 

내 심장소릴 들어봐

...به صدای قلبم گوش کن


제멋대로 널 부르잖아

که چطور خودخواهانه تو رو صدا میزنه

 

이 까만 어둠 속에서

تو این تاریکی محض

 

너는 이렇게 빛나니까

فقط توئی، که داری می درخشی 


그 손을 내밀어줘 save me, save me

دستتو بهم بده، نجاتم بده، نجاتم بده

 

I need your love before I fall, fall

به عشقت نیاز دارم قبل از اینکه سقوط کنم، سقوط کنم

 

그 손을 내밀어줘 save me, save me

دستتو بهم بده، نجاتم بده، نجاتم بده

 

I need your love before I fall, fall

به عشقت نیاز دارم قبل از اینکه سقوط کنم، سقوط کنم


그 손을 내밀어줘 save me, save me (oh oh whoa, save me, me, me)

دستت رو بهم بده نجاتم بده، نجاتم بده (او اوه نجاتم بده)


그 손을 내밀어줘 save me, save me (oh oh whoa, save me, me, me)

دستت رو بهم بده نجاتم بده، نجاتم بده (او اوه نجاتم بده)

 

Save me, save me (oh oh whoa, save me, me, me)

نجاتم بده. نجاتم بده (او اوه، نجاتم بده، نجاتم بده)



오늘따라 달이 빛나

این روزا ماه دوبرابر روشن تره 


내 기억 속의 빈칸

حافظه سیاهم...

 

날 삼켜버린 이 lunatic

...این دیوونه داره من رو می بلعه



Please save me tonight

لطفا امشب  نجاتم بده


(Please save me tonight, p-p-p-please save me tonight)

(لطفا نجاتم بده امشب، لطفا نجاتم بده امشب)

از این جنون بچگونه


이 치기 어린 광기 속

تو امشب منو نجات میدی

 

나를 구원해줄 이 밤

می دونم که نجاتم میدی امشب

 

난 알았지 너란 구원이

از بخشی از درد زندگیم

 

내 삶의 일부며 아픔을

تنها لمسی که من رو در آغوشش میفشاره


감싸줄 유일한 손길

The best of me

بهترین من 


난 너밖에 없지

나 다시 웃을 수 있도록

که من دوباره بتونم بخندم 


더 높여줘 니 목소릴

حالا من میتونم دوباره بخندم



Play on

play اش کن


내 심장소릴 들어봐

...به صدای قلبم گوش کن


제멋대로 널 부르잖아

که چطور خودخواهانه تو رو صدا میزنه


이 까만 어둠 속에서

تو این تاریکی محض 


너는 이렇게 빛나니까

فقط توئی,که داری می درخشی


그 손을 내밀어줘 save me, save me (save me)

(نجاتم بده) دستتو بهم بده، نجاتم بده، نجاتم بده


I need your love before I fall, fall (fall...)

به عشقت نیاز دارم قبل از اینکه سقوط، سقوط کنم (سقوط کنم...)


그 손을 내밀어줘 save me, save me (save me)

(نجاتم بده) دستتو بهم بده، نجاتم بده، نجاتم بده


I need your love before I fall, fall (fall...)

به عشقت نیاز دارم قبل از اینکه سقوط، سقوط کنم (سقوط کنم...)


그 손을 내밀어줘 save me, save me (oh oh whoa, save me, me, me)

دستت رو بهم بده نجاتم بده، نجاتم بده (او اوه نجاتم بده)


그 손을 내밀어줘 save me, save me (oh oh whoa, save me, me, me)

دستت رو بهم بده نجاتم بده، نجاتم بده (او اوه نجاتم بده)



고마워 내가 나이게 해줘서

ممنون برای اینکه اجازه می دی خودم باشم


이 내가 날게 해줘서

که بهم اجازه پرواز میدی


이런 내게 날갤 줘서

که من رو به بالا سوق میدی


꼬깃하던 날 개 줘서

که منو از این منجلاب می کشی بیرون


답답하던 날 깨줘서

که منو از این ناامیدی نجاتم میدی 


꿈 속에만 살던 날 깨워줘서

که منو از زندگی که همش توهم بود کشیدی بیرون 


널 생각하면 날 개어서

وقتی بهت فکر می کنم حالم دگرگون میشه


슬픔 따윈 나 개 줬어

پس همه ی ناراحتیمُ دادم رفت 


Thank you. ‘우리'가 돼 줘서

ممنون برای اینکه ما، "ما" هستیم


그 손을 내밀어줘 save me, save me

دستتو بهم بده، نجاتم بده، نجاتم بده 


I need your love before I fall, fall

به عشقت نیاز دارم قبل از اینکه سقوط کنم، سقوط کنم


그 손을 내밀어줘 save me, save me

دستتو بهم بده، نجاتم بده، نجاتم بده


I need your love before I fall, fall

به عشقت نیاز دارم قبل از اینکه سقوط کنم، سقوط کنم