kataya
kataya

kataya

9

رفتیم مامان گفت فقط 8:30 برمیگردیم کار داریم! ینی یک ساعتو نیم نیم ساعت از وقتمون فقط صرف پیدا کردن فیلم یک ساعت و نیمه گذشت! ما فیلممون اماده بود ولی دوساعته بود. اخرم تا نه و نیم موندیم و بابام هنوز تو فرودگاهه برنگشته! هه میشد فیلم خودمون رو ببینیم!

 فیلم دیدیم نامحدود دیدیم یک بار دایی بهم گفت گفتم چیه گفت اولش اینجوری شروع میشه که خودکشی میکنه... گفتم همینو ببینیم:/  بعد امروز گفتم بازیگر پچ ادامز بود ؟ گفت اره خودکشی کرد مرد گفتم عه چشام فک کنم برق زد! زد  پس ملاجم گگفت خاک تو سر خودکشی کنندش:/ حالا من میخواستم بگم که این هفته کلا فیلماشو ندیدن دلم میخواست ببینم! خودش گفت که تمروز انجمن شاعران مرده در میارن خخ اخر که گذاشت فیلم رو دیدیم وسطش یادم نمیاد چی شد گفتم که میخام ببینم چرا خودکشی میخواست بکنه! بعد دایی فیلم قطع کرد شروع کرد خندیدن که دیونه فقط برای این داره فیلمو میبینه :/ 

به من چه خودکشی جاذابه جاذاب!

یادم رفت کتاب تست مامان رو ازش بگیرم خودم کتاب تست مامان رو خریده بودم ولی ناشر اون با ناشر من فرق داره! 

و نرسیدیم فیلم انجمن شاعران مرده که امروز از نمایش در اومد رو ببینم!



یک فیلم بود بر اساس فیلم سفر به ماه ژرژ ملی یس درست شده بود هرچی فکر مینک یادم نمیاد اسمشو :((


نظرات 1 + ارسال نظر
مریم جمعه 24 خرداد 1398 ساعت 22:11 http://myweb123.blogsky.com

مامانت مگه تست حل میکنه؟
چرا؟

اسک کتابه!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.