kataya
kataya

kataya

16

باشگاه یک دختر جدید به اسم ملیکا اومده امسال میره نهم چقدر به کسایی که میرن نهم و میرن دهم بهشون حسودیم میشه :(( حیف که من این دوره رو گذروندم و چقدر با حال افتضاح گذروندم :((

لاکامو بچه ها دیدن فک کردن که کاشتم هی میگفتم به خدا ناخون خودمه:( اینقدر خوب ابجیم برام لاک زده :((  رفتم حوم اومدم بیرون مال دست چپم پاک شدن ://

فردا رین من در میاد یوهو! فردا جمعه است؟ نمیدونم تو تقویم نمیش زده بود جمعه. فک کنم اشتب زدم.

تا الان شد سه تا کار برای تابستون پیدا کردم:) مامان میخواستن بدن بیرون براشون ببرن خب بابا بدین خود ن پولشم بدین من! 500 تومنم 500 تومنه من گیر 500 تومنم:// 

بعد واقعا با 4 نفر ادم فقط میخواستین ببرین؟

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 30 خرداد 1398 ساعت 00:39 http://sara-and-dad.blog.ir/

سلام کاتا خوبی؟
دلم برات تنگ شده...
وای کاتا خوش به حال..واقعا خوش به حالت..تا می تونی کیف کن از تابستون..جای منم کیف کن....ای کاش جای تو بودم :(
راستی دمت گرم واقعا..با این آهنگ مهرداد جم دارم زندگی میکنم..خیلی عالیه لعنتی..خیلی...یه لعنتی دوست داشتنی

سلام عزیزم
:) خیلیییی خوبه خیلی منم باش زندگی میکنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.