kataya
kataya

kataya

یادم نمیاد عدد رو

یادم رفت:) 

چقدر بسته ی اموزشیشوم کمه! دو جلسه باز شده که خب تا الان که چیز جدیدی یاد نگرفتم!  تعریف میزانسن و دکوپاژ که تو کتابا خونده بودم! فکر کنم به همون کتابا و پی دی اف تکیه کنم چیزای بیشتری یاد بگیرم در مورد کارگردانی:)) ولی خب میگن نگید! 

تازه پدرم در اومد تا دیدم همش قطع میشد

بعد هم باز ادامه غر زدنا که مرتب کن مرتب کن مرتب کن کوثر پاشو پاشو پاشو وای کلافم کردن. ولی من لج کنم لج میکنم! 

نشستم جومانجی دیدم:) و اسم یک فیلم دیگه ای که از بچگی تو ذهنمه رو پیدا کردم! اسمش جومانجی بود! اره اون موقع رقیه هنوز کلاس اولم نمیرفت شبکه دو در اورد خواستم ببینم بعد یک صحنه بود مامان گفت عوضش کن رقیه میترسه و من تا الان تو دلم مونده که اون فیلمو بفهمم چیو و ببینمش! 

بعدش هم رفتیم خونه ی مامان بزرگ عاره جمعه ها قرار شده بریم خونه ی مامان بزرگ. با دایی مسخره بازی در اوردیم مثل همیشه. بعدش هم که خواست مارو برسونه مامان پیاده رتف و ما دایی یک دور زدیم به من که خوش گذشت به بقیه رو نمیدونم.

بعدش هم اومد خونمون  و مجبورم کرد مرتب کنم! :// بالاخره مرتب شد اتاقم خخخخ. اومد اینجوری گفت که حتی یک ذره هم فیلم دیدن با من بهته خوش نمیگذره که مرتب نمی کنی! چون دیروز قرار بود برم ولی مامان نزاشت چون اتاقم شلوغه! و اول موبایل دستم بود نمیودنم یهو چی شد رفتیم تو اتاق دیدم دارم مرتب میکنم:/ 

ابجیم یک اهنگ در اصل دوتا گوش میده که یکیشو خیلی دوست دارم دو نفری یاسین ترکی :) ابجیم اینو گذاشته بود و من با این اهنگ مرتب کردم :)


+خیلی قشنگه این اهنگ یاسین ترکی دونفری. اگه این گشادی و گشا دبازی بزار میزارم پخش انلاین وبلاگ! ولی میدونی شمال مهراد جم چیزی نیست ادم دلش بخواد عوضش کنه! اصن شاید سه تا موزیک گذاشتم مهراد جم شمال و شروین شاید بهشت و دو نفری یاسین ترکی!



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.