kataya
kataya

kataya

22

حالم خوب نی و نمیدونم چند وقته کار نکردم ولی ترلو پر شده از کارایی که لنگ منن! و میدونم زهرا منو ببینه خفففففففففم میکنه!

بابا برای بار دوم موبایل رو شب ازم گرفت! روز اول یادم نمیاد کی بود ولی بار دوم دیشب بود! و ایندفه پسش نداد بهم. دیشب که اومد هنزفری رو از گوشم در اورد گذاشت تو گوشش اخماش رفت برگشتم موبایلو ازم گرفت و دوباره رفت! همون موقع فهمیدم دیگه رنگ موبایلمو نمیبینم! یک شب بود! دو داشتم اهنگ گوش میکردم. تازه حالم خوب شده بود. خیلی اهنگه خوب بود :( این داغون ترین حالت ممکنه یک حالیه که فقط با اهنگ خوش شه! تف به اون حال!

خواستم بشینم کامپیوتر بقیه شو بخونم! دیدم بیدار شه ببینه نشستم کامپیوتر رنگ کامپیوترم دیگه نمیبینم! خواستم یک کارکتر انیمه ای بکشم دیدم چراغو روشن کنم میاد میزنتم! (شوخی ولی میاد خاموش میکنه و زورم میکنه که برم تو تختم)

به معنای واقعی داشتم عذاب میکشیدم. نمیدونم چرا به ذهنم نرسید کلمو بکوبم به دیوار! همیشه به ذهنم میرسید الان تعجب کرد:/

منم صبح لج کردم گرفتم خوابیدم! مسججد و حلقه هم نرفتم! البته اینم بگم که با مسجد هم لج کردم! تمام دغدغه و هدفشون فقط پسراس! یک باشگاه تو پایگاه زنا داریم اونم ازمون گرفتند دادند به پسرا کل مسجد که برا پسراس! همششششششش پسرا فقط پسررررررررا! اصن بررررررررید گمشید شما و اون پسراااااا! یادمه اولین بار که میخواستم برم مسجد برا این کلاسا یک بنر زده بودند جلوی مسجد اون موقع 12 سالم بود رفتم پرسیدم گفتند برا پسراست! بعد کلاسای دخترا چی بود ؟ اشپزی شیرینی خیاطیو... :// هر چیز مسخره ای که هیچ هیجانی نداره :) هر چی لیست توی بنر بود که جاذاب بودند برا پسراا بود برا پسرااا! حتی اردوها هم برا پسراااااااست! تنها کاری که کردند مارو بردن شهربازی ارم که الحق نگذریم خوش گذشت ولی بررررررررید گم شید شما و اون پسرا برید ببینم این پسرا به کجا میبرنتون!

ولی برای خوندن اون کتابای کتابخونه ی مسجد که یک زمانی هم فقط برای پسرا بود  هم میرم مسجد! میخام دوباره اون کتاب شیاطین و فرشتگان رو بخونم.


دوباره یک مشت طراحی کانسپت دیدم دلللللللللم رفت! به معنای واقعی من عااااااااااااااااااااااااشقم! عااااااااااااااشق اصن امشب هرجوری شده میشینم میکشم! 

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم جمعه 7 تیر 1398 ساعت 15:33 http://myweb123.blogsky.com

مسجد و حلقه؟ مسجد که هیچی ولی حلقه چیه؟
بسیجی هسی خواهر؟
عی بابا چرا هی لو میری که بیان بگیرن ازت؟:(
من از پسرا و مدافعان پسرا و هرچی کلاس مال پسراست نفرت دارم :) بدون قصد توهین گفتم ولی خوشم نمیاد خب

حلقه کلاسیه برای چرت گفتن در مسجد!
با اجازت
چون خنگم خنگ!
من نیز هم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.