kataya
kataya

kataya

35

بابام به معنای واقعی دیگه باام کاری نداره. الان خوشحال باشم یا ناراحت؟ 

مثل اون روز که از مامان عذرخواهی نکردم و بابا تو زورم کردی عذرخواهی کنم.حالا حالا ها ازت عذرخواهی نمیکنم. 

هنوزم معتقدم اون روز من کاری نکردم که به خاطرش عذرخواهی کنم. الانم به این معتقدم که من کار خبطی انجام ندادم. اینبار دیگه نه دیگه عذرخواهی نمیکنم. میخوای حالا اینجوری تحقیرم کن. من عذرخواهی نمیکنم. نمیییییکنم! 

تو این دنیا دیگه خیلیا باهام کاری ندارن. الان چی بگم من؟ فقط سوت میزنم و رد میشم. چون دیگه قرار نی کوثری وجود داشته باشه که رو مختون باشه. 

همه از دستم شاکین. مامان  بابا مدرسه معلما همکلاسی ها دوستان هم باشگاهی ها افرادی که تو خیابون از کنارم رد میشن وسایل خونه وسایل خودم! وسایل همه.  کشور همسایه خاور میانه میدونی اصن چیه؟ تمام اتفاقات دنیا تقصیر منن. بمیرم همه راحت میشن. دیگه مشکی ندارن همه خوش و خندون میشن. این وسط فقط من که اضافیم. 


+ نمره انضباطتم برای اولین بار تو عمرم 13 شد

++ جوری میگم برای اولین بار انگار از اول ابتدایی نمره ای بود! والا همش بهمون خیلی خوب میدادن میرفت!

+++ اغراقه ولی همینقدر همه چی تقصیر منه.

نظرات 2 + ارسال نظر
بیدل دوشنبه 10 تیر 1398 ساعت 02:33

شماکه پاک میکنید نظرهارو. ولی انقدر ناراحت نباش . اخر خط نیست اینجا. روزای خوب توام میاد

روزای خوب روزای خوب. روزای خوب چین؟ که قراره بیان! روز خوب وقتی شکل میگیره که حالت خوب باشه. همه چی هم تموم شه دیگه حالم خوب نی.

مریم دوشنبه 10 تیر 1398 ساعت 11:57 http://myweb123.blogsky.com

اصلاااااا مهم نیست خیلیم خوبه هرجور میخوای شیطونی و بازیگوشی کن بزار هرکی هرچقدر میخواد عذاب بکشه
ننره اتم خوبه تو این مدرسه ها همینن بیخیااالشون.
تو چرا بمیری؟ اونایی که میخوان افسرده کنن آدمارو و یه مشت عقده ای تحویل جامعه بدن بمیررررن (سیستم مدارس)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.