kataya
kataya

kataya

41

امروز روز ثبت نام برای یازدهمم بود.  من اصلا نمیدونستم! بابامم نمیخوادشناسناممو عکس دار کنه. بابام میدونست نگفت! مامان هم ندید! همین قدرررررررر براشون اهمیت دارم همیییییینقدر! منم که کارناممو دیدم دیدم معدلم 18.5 طراحی فلان مبانی فلان انضباط 13 و ولش کردم! تلگرام هم قطعه اصلا گروه رو نمیبینم! هیچی خبر ندارم!

نوشته فقطططططططططططططططططططططططططططططططططط دوشنبه! خدااااااااااایا نمیدونم حکمتش چیه ولی خیر باشه لطفا در به در نشم!

لعنت به مدرسه لعنت به مدرسه لعنت به مدرسه! تازه متوجه استوری بچه ها شدم که اخراج شدم ینی چی! واااااای! باورم نمیشد که مدرسه سر حرفشون بمونه و اخراج کنه! واااااااای باورم نمیشه! وای از من تعهد نگیرن! چون اصلا نمیتونم بهش عمل کنم:/ 


خدایا به خیر بگذرون! ثبت نام شم بره! نه اینجا هر جا  نمیدونم واقعا حکمت این ندیدنه چیه ولی لطفا خوب باشه! 

همش داشتم با خودم میگفتم اگه مدرسه به حرفش وایسه و اخراج کنه سال دیگه چقدر خوب میشه! با تمام وجودم امید داشتم و دارم که سال دیگه مثل امسال نمیشه! نمیدونم دیگه این میره برای مهر که ببینیم دقیقا کیارو با تعهد قبول کرده و کیا رو هیچ جوری قبول نکرده.

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 11 تیر 1398 ساعت 00:02 http://myweb123.blogsky.com

چ مدرسه لوسی :/ البته همه مدرسه ها اینطورن .

:(

بیدل سه‌شنبه 11 تیر 1398 ساعت 00:34

حالا که انقدر دوست داری اخراج بشی
دعا میکنم به حق پنج تن اخراج که هیچ کلا تو هیچ سیستم اموزش پرورشی ثبت نامت نکنن

من نه اخراج که اون بچه ها اخراج شن! چرا همچین دعایی میکنی
دعا کن هرچی خوبه بشه!

بیدل سه‌شنبه 11 تیر 1398 ساعت 00:51

خب به حق پنج تن
دوازده امام
چهارده معصوم
124 هزار پیغمبر
72 تن شهدای کربلا
شهدای جنگ بدر
شهدای جنگ احد
شهدای هشت سال دفاع مقدس
و در اخر
روح امام راحل و یادگارش
اونا اخراج بشن و هر چی اتفاق خوب هست برا شما بیفته


بابا چرا برای مردم دعای بد میکنی! دعا کن هرچی خوبه بشه چه برای من چه برای اونا! باور کنید اگه از هم جدا شن هم اونا میتونن بهتر رو درسشون تمرکز کنن هم ما! باور کن!

بیدل سه‌شنبه 11 تیر 1398 ساعت 01:23

کجای این دعا بد بود.
والا حضرت ابراهیم وار دعا نکردم که بگم بچمو تو راحت سر میبرم . اینا رو اخراج کن

نمیدونم اخه اینکه ادم اخراج شه دعای بدیه دیگه! حالا چه من چه اونا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.