kataya
kataya

kataya

50

برای بار دوم رفتم موزه ی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس! ایش دفه قبل برامون نمایش اجرا کردن ایندفه فیلم گذاشتن :( تئاتره خیلی بهتر بود :( خنده دار بود اصن حوصلم سر رفت سر این فیلم. 

بعد رفتیم فروشگاه رفتم کتابای بخش هنرشو دیدم یک کتاب دیدم دیدم 20 تومن:/ من 10  تومن مونده بود برااام : قبول نی :( خیلی کتاب خوبی بود. 

همین.

ببین تو هم بدرک گمشو بمیری خا؟ برام مهم نیستی چون فقط وقت تلف کردنه. میدون دوروز دیگه باز فاز مهم بودن بر میدارم و نمیدونم چرا باز یهو برام مهم میشه! اگه حل شه خیلی راحت میشم :( برم و نرم عذابه!

الان فقط میخام نخوابم تا شب! شبم بشه میخام عصر جدید ببینم قبول نی که :( باید بشینم کار کنم زهرا همین جور کار گذاشته :( فکر کنم یک هفته طول میکشه عجب غلطی کردم اعتراض کردم هیچ کاری نی بم بده :( یک سایت دیگه هم زده حالا شد دوتا کار! عرررررررر

حداقل الان بهونه دارم برای بیدار موندن :) + اهنگ گوش کردن

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 16 تیر 1398 ساعت 18:54 http://myweb123.blogsky.com

شاید کتاب تو نت باشه دان کنی بخونی.

تو نت بدرد نمیخروه کتاب اموزشیه. بعد تو نت دوبار بابام بزاره :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.