kataya
kataya

kataya

متن و ترجمه ترانه lovely Billie Eilish, Khalid

اینم ترجمه و متن کامل لاولی بیلی :) اون یکی رو هم سرچ کنید و وب میاد توی کانال هم هر دورو گذاشتم

  


Thought I found a way

فکر کردم یه راهی پیدا کردم

(Thought I found a way out (found

فکر کردم که راهی برای خلاص شدن پیدا کردم

(But you never go away (never go away

ولی تو‌هیچوقت نمیری (هیچوقت نمیری)

So I guess I gotta stay now

پس فکر کنم حالا باید من بمونم

Oh, I hope some day I’ll make it out of here

امیدوارم یه روزی بتونم از اینجا برم

Even if it takes all night or a hundred years

حتی اگه تموم شب یا صد ها سال طول بکشه

Need a place to hide, but I can’t find one near

یه جا برای قایم شدن میخوام، ولی نمیتونم یه جای نزدیک پیدا کنم

Wanna feel alive, outside I can’t fight my fear

میخوام که حس کنم زنده م بیرون از اینجا نمیتونم با ترس هام بجنگم

Isn’t it lovely, all alone?

عاشقانه نیست؟ همشه تنهایی

Heart made of glass, my mind of stone

قلبم از شیشه ساخته شده، فکرم از سنگ

Tear me to pieces, skin to bone

من تکه تکه کن ، از پوست تا استخوون

Hello, welcome home

سلام ، به خونه خوش اومدی

Walking out of time

دیر شده

(Looking for a better place (looking for a better place

دنبال یه جای بهتر میگردم (دنبال یه جای بهتر میگردم)

Something’s on my mind

یه چیزی توی ذهنمه

Always in my head space

همیشه توی سرم یه یجایی هست

 

But I know someday I’ll make it out of here

ولی میدونم که یه روز مجبورش میکنم از اینجا خارج شه

Even if it takes all night or a hundred years

حتی اگه تموم شب یا صد ها سال طول بکشه

Need a place to hide, but I can’t find one near

یه جا برای قایم شدن میخوام، ولی نمیتونم یه جای نزدیک پیدا کنم

Wanna feel alive, outside I can’t fight my fear

میخوام که حس کنم زنده م بیرون از اینجا نمیتونم با ترس هام بجنگم

Isn’t it lovely, all alone?

عاشقانه نیست؟ همشه تنهایی

Heart made of glass, my mind of stone

قلبم از شیشه ساخته شده، فکرم از سنگ

Tear me to pieces, skin to bone

من تکه تکه کن ، از پوست تا استخوون

Hello, welcome home

سلام ، به خونه خوش اومدی

Woah, yeah

اوه، آره

Yeah, ah

آره ،آه

Woah, woah

اوه ، اوه

Hello, welcome home

سلام ، به خونه خوش اومدی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.