kataya
kataya

kataya

سوسک

از باشگاه برگشتم سوس بود زنده تکونم داشت میخورد بچه پرو دقیقا وسط راه پله ها هم بود://

منم ترسیدم پروازی باشه زنگ زدم گفتم سوسک زنده بابام گفت خوابم میاد بیا بالا گفتم زندس! داره تکون میخوره گفت پس همون پایین بمون:/ منم لج کردم همون پایین موندم تا اومد کیشتش کرد://

خدایی اگه تکون نمیخورد رد میشدم! ترسیدم پروازی باشه دیگه اینقدر ترسم از سوسک نریخته! همینکه وقتی تکون نمیخوره از بغلش رد میشم خییییییییییلییییییه!

بعد اومدم بالا دیدم فقط بابا خونس و از خواب بیدارش کردم ناراحت شدم لج کردم نیومدم بالا:/

میومدی بالا دیگه لوس

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 01:40 http://myweb123.blogsky.com

واااااایییی کجا پایین موندی؟ من اگ بودم همش نگام به سوسکه بود:( منم خیلی خیلی میترسم

هیچی باز سرگرم لاکای عزیزم شدم:/ خخخخ نه بابا ولش کردم! میگم از س لجاجت پایین موندم میتونستم برم بالا و تنها ترسم این بود که پروازی نباشه بپره روم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.