kataya
kataya

kataya

چقدر اینو دوست دارم احساس میکنم حرف دلمه... من عاشق اهنگ سیو میشم و تو موزیک ویدیو یک تیکه نوشته سیو می هی...


دارم کره ای یاد میگیرم

این طلسمو شکستم از هفتم هشتم میخواستم ژاپنی یغد بگیرم هر دفه گفتم اول انگلیسی بعد هر زبانی دلم خواست ولی من از انلگیسی بدم میاد و این باعث نفرتم از زبان شده دیکه بیخیال شدم کامل میخوام کره ای یاد بگیرم


امروز خیلی باشگاه حال داد اولش گفتند فردا تعطیلیم بعد جیغ انرژی گرفتم خیلی  بعد یکم از نظر خودم پیشرفت کردم چند حرکت جدید تو مبارزه زدم و استاد خیلی از جاخالی کیف کرد ایندفه تصمیم ندارم فقط بزنم اینو فهمیدم سر خدیثو خیلی راحت میتونم بزنم و چپ و راست میزنم وقتی با هانیه افتادم فهمیدم کلا قلق حدیث رو دستمه به خاسر همین روند بازیمو عوض کردم حدیثم روند بازیشو عوض کرد جذاب تر شد 

استاد همینجوری همه رو داره با من میندازه هردفه هم به دیکران میگه میخوای بهترین باشی باید با یکی بهتر از خودت مبارزه کنی بعد منو اشاره میکنه :/// بعد من بدبخت باید با استاذ مبارزع کنم عه:((( ولی خب اینم خوب شده واسه من مثلا مهدیس کوتاه تر از منه کوتاهتراز خودم مبارزه نکردم یادم باشه دور باشم ازش خواست رقص پاشو عوض کنه بزنم جاخالی باید تمرین کنم


میخوام از اسن به بعد واقعا بدید تمرین نگاه کنم قبلا به دید مبارزه واقعی نگاه میکردم الان که ب دید تمرین نگاه میکنم سعی میکنم چیزایی که تاحالا ت‌ مبارزه نزدم بزنم و فرصتشو ایجاد کنم مثل همون که روند بازیمو تغییر دادم مجب.ر شد تغییر بده و فرصت بهم داد هرچند خیلی هم بهش فرصت دادم و همین که فقط لمس کرد امتیازشو گرفت ولی تمرینه مهم همینه الان یاد میگیرم

از این به بعدم میخ.ام فیلمای تکواندو رو ببینم چون هاپکیدو واقعا کمه وحرکات دفاع شخصی رو تمرین بیشتر کنم


اهاهقدر عاشق کره شدم:)))


خیلی حس خوبی داره ابجیاتم مثل خودت خل باشن ابجی بزرگم زهرا اونم اکسوال:)))


من اول از همه با اکسو اشنا شدم بعد که الان بی تی اس بی تی اس میکنم میگه چی شد هاهااا تو بیو اینستا هم زدم ارمی:)) گفت ارمییی هاااا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.