kataya
kataya

kataya

وارد یک مرحله جدید از زندگیم شدم.

جواب خیلی از سوالایی که دنبالشون بودم و همش باعث یاس و نامیدیم میشدند رو گرفتم

حالم خیلی خوبه و خیلی بهتر از قبله

تصمیمای جدید دارم

هدفا همون هدفاس ولی به شکل دیگه!

برای همین میخوام حالت وبلاگ رو عوض کنم 

اینجا همش غر بود و حتی وبلاگ قبلیم

حداقل میدونم دیگه تصمیم ندارم اینقدر غر بزنم!

ولی نمیدونم که ایا پستارو کپی کنم اون وبلاگ؟از اول شروع کنم یا کلا سایت رو حدف کنم از اول؟ یا بزارم بمونه؟ که البته با اینکه بمونه زیاد موافق نیستم :(

یک تغییر جدید دیگه قراره انجام بدم. اهنگامو هذف کردم نه همشون خیلیاشون. موسیقی واقعا چیز قشنگیه بعضی روزا بعضی لحظه های خاص  واقعا گوش دادنشون لذت بخشه مثل پیاده روی یا تو دور دور(البته قبلنا:///) و وقتی که خیلی خوابت میاد و میخوای تا صبح بیدار بمونی و کار بزنی و... ولی اینکه ادم هر روز گوش کنه یک اعتیاده داشتم فکر میکردم چه وقتایی از دست دادم که فقط یک بار دیگه یک اهنگ رو گوش بدم یا دست از کارم کشیدم که فقط اهنگ گوش بدم در حالی ک تصمیم بر این بود با کار اهنگ گوش بدم و...


برای همین اهنگامو پاک کردم یکی اینکه دیگه دوسشون نداشتم یکی اینکه یک پلی لیست جدید و مطمئن میخوام برای خودم درست کنم برای همین زمان های خاص


الان دقت میکنم اخیرا هم چقدر اهنگای الکی و چرت وارد اهنگام شده بود که خب در طول زمان برام قشنگ شده بودند این اهنگا اینجور اومدن داخل پلی لیست که وقتی دیگران حرف میزنند بفهمم :) یا هی دیگران میگفتن این اون و منم دانلود میکردم ببینم چیه :* و موند خب حداقل اینو میدونم که دیگه تصمیم ندارم لیتو و وانتونز و... گوش بدم هرچند بعضی از اهنگاشون واقعا قشنگن :)


در مورد پستای قبلی هم نظراتتونو بگید لفطا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.