kataya
kataya

kataya

اگه بدووهید الااان چقدررررر خوشحالم. اگه بدونید نیشم تا کجا باازه... اگه بدووونید دااارم عشششق میکنم.

هییییچی به اندازه ی اییین نمیتونست خوشحااالم کنه هیییچ هدیه ای  اندازه ی این برامم با ارزش نیییست.

هیییچییی قشنگ تر از این نیییست.نیییست. نیییست. گفت مخصوص تویه صداشو در نیار... حال ندارم برای بقیه هم بزنم. گفت گفتم وسط این حساسیت و این داستانا یکم حال خوب تزریق کنم.

نمیتونستم این همه خوشحالیمو بیااان نکنم اومدم اینجا که صداش در نیاد

مننننن عاااااشق اییین یک تیییییکم عاااشقش بودم و حالا بیشتر عااااشقشم میتونم خودم باهاش بخونم معرررررکسسس من عاااشق اینم


وااااای معرررررکسسس وااای دااارم دیونه مییشم معرکس معرکس معرکس هر چقدر بگم کافی نیست اخرشم تغییر داده و اصن از اصلشم بهترع


ههوز ادمای خوب هستن..هنوزم  پسرای درست حسابی هستند... اره هستند. هستند.


معرررکسسسس دارم کیف عالمو میکنم... اینو همیشه نگه میدارم. پاک شه دق میکنم. دق میکنم... چون هی ویدیو رو میدیدم حسرت میخوردم و ناراحت بودم... وااای خیلی خوشحالم. هرچند خودم نزدم ولی اصلا فرقی نداره داره؟


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.