kataya
kataya

kataya



:_)))) 

:)))))))

ایح :)))))) اخه چرا اینقدر خوبی تو؟ فرشته ی زمینی من :)))


تو, نزار بگیرن رویاتو, محدود کنن دنیاااااتو.

چی شده که یک مدت نمیرفتم سراغشون؟ چیشد الان یهو اعلامیه همین امروز اومده بیرون دیدم؟

ایح وای وای گیییییییییییییجم :(( خداااااا 

نمیدونم چی بگم میشه یکی بم بگه چی بگم ؟ 


فقط یکی بیاد اینترنتو قطع کنه حواسمو داره پرت میکنه... چهار ساعته نشستم بنویسم هنوز تو بخش صدام...

واااای کوثر خیلی وقت تلف میکنی!

همشم تقصیر اینترنته! دلم میخواد وبلاگمو پاک کنم, کانالمو پاک کنم ولی میدونم نمیتونم میمیرم بدون ارتباط برقرار کردن. چون تو تنهایی به اندازه کافی قراره تنها باشم (تو مدرسه) و اگه قرار باشه هیچ جا نداشته باشم که از ادما انرژی مثبت بگیرم و حرف بزنم دق میکنم و میمیرم و خفه میشم که کاش میمردم.


همین الان داشتم با یک ناشناس کاملا شناس! ( وای خدا) یهو چی شد رسید به این بحث. چقدر از ادما بدم میاد


اه کوثر چته چرا هی مینویسی پاک میکنی :(((


اه نمیدونم نمیدونم بعدا مینویسم! الان فقط باید دانش فنی رو تموم کنم بعدا تو همین پست مینویسم! الانم نتو قطع میکنم! قرار بود صبحا پاشی مرسیییی.


دیشب که نصف شی نتونستی بخوای تا پریود شدی خوابیدی و صبح بیدار نشدی... خب موجه بود این بار چی؟ نمیدونم من نفهممم الان ساعت دوئه! از ساعت 9 نشستی دانش فنی رو تموم کنی! من نمیدونم ساعت 5 بلند میشی! هرچند نماز نداری و دانش فنی رو تموم میکنی... کار روی سیدی رو انجام میدی و پندارگن رو میخونی و روزتو شروع میکنی خواستی هم بعدش میخوابی! و تا این سه تا کارو نکردی حق نداری بیای اینترنت! 

اه! خفم کردی هی برای فرار تلگرام باز میکنه جواب ناشناس میده میره روبیکا با صدیقه حرف میزنه میره تلگرام با لادن حرف میزنه میاد وبلاگ بسه! اینترنت بی اینترنت! خیلی وقتتو تلف کردی!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.